Doprava

Základné informácie

O dopravu tovaru z nášho e-shopu sa stará prepravná spoločnosť DPD. Dodanie prebieha prostredníctvom kuriéra cez pracovné dni od 8:00 do 17:00 hod. Produkty označené ako skladom, máme reálne naskladnené v našom sklade a preto ich vieme v deň potvrdenia objednávke, alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň expedovať. Každá objednávka je doručená najneskôr do 48 hodín od doby, kedy je vyexpedovaná z nášho skladu.

Dostupnosť produktov
Skladom - doručenie najneskôr do 48 hodín.
Skladom u dodávateľa - doručenie do 3-5 pracovných dní a 10 pracovných dní v závislosti od produktu.

PRODUKT CENA DOPRAVY
Odrážadlá Doprava zadarmo
Kolobežky Doprava zadarmo
Hojdacie siete Doprava zadarmo
Bicykle Puky Doprava zadarmo
Bicykle Dino Bikes 5,00 € s DPH
Príslušenstvo 5,00 € s DPH
Dobierka bez poplatku

Vyzdvihnutie zásielky

Akonáhle kuriér vyzdvihne váš balík z nášho expedičného skladu, budete informovaný e-mailom alebo pomocou SMS správy o predpokladanom čase doručenia. Po tomto ozname môžete pomocou elektronického formulára alebo operátorov zákazníckej linky spoločnosti DPD požiadať o úpravu termínu alebo adresy doručenia. Táto možnosť je dostupná nepretržite 24 hodín. Zákaznícky servis DPD.

Prevzatie zásielky

Vo vytýčený deň doručenia vám príde správa o konkrétnom časovom rozpätí (v hodinách), kedy vám kuriér bude doručovať balík. Pri preberaní zásielky ihneď na mieste skontrolujte stav doručeného balíku. Akonáhle zistíte poškodenie, porušenie, natrhnutie obalu, je nutné s kuriérom spísať škodový zápis, aby ste mali v ruke relevantný písomný doklad.

Reklamácie

Ak ste si poškodenie nevšimli, alebo máte nejaké iné výhrady k stavu vašej zásielky, prosíme, ohláste ich najneskôr do 24 hodín od jej prevzatia na náš e-mail info@odrazajsa.sk. V čo najkratšom možnom termíne vám odpovieme a poradíme najlepšie možné riešenie problému. V žiadnom prípade nevyhadzujte obal balíka! Slúži totiž ako predmet dôkazového konania pri reklamačnom procese.

Presmerovanie a zmena zásielky

Ak vám zvolená hodina doručenia balíka nevyhovuje, prosíme, zmeňte termín doručenia na webových stránkach www.presmeruj.mojbalik.sk. Máte možnosť zmeniť nielen čas doručenia ale i cieľovú adresu doručenia.

Informácie v prípade nezastihnutia príjemcu

V prípade potreby si môžete presmerovať zásielku do odberného miesta spoločnosti DPD — Pickup, kde bude uložená celých 7 dní, kde si ju môžete prísť osobne vyzdvihnúť. Ak tak neučiníte a v termíne dodania zásielky vás kuriér nezastihne, a ani po niekoľkých notifikáciách sa zásielku nepodarí doručiť, spoločnosť DPD sa ešte pokúsi dva razy o doručenie.